KBTd Asner benimde tam tersi oluyor sağıma çok yatamıyorum ve daha 14 haftalığım o tarafta kasık ağrısı oluyor sola dönük yatıyorum sürekli
Asil28 Asner bende sola yatıyorum zor olsada. Eşime de dedim sağa ya da düz yatarsam beni sola çevir diye. 29+3 deyiz Sıla yatınca ağrı olmuyor da sol kasığıma tekme atınca çok ağrıyor aklım gidiyor sağda bir şey yok.
ipekveatlas o zaman sağa yat hic bisey olmaz 31 haftalığım istediğim yöne yatıyorum. evet sola yatınca bebek daha iyi besleniyomus fakat sağa yattın diye de bebek sıkıntıya girmiyor. doktoruma sorduğumda da alakası yok istediğin yönde yat demişti🤷🏼♀️