cinderella Kızlar bugün tam 37 haftalık oldum ama nerdeyse 2 saattir gaz sancım var geçmiyor karnım Semsert oldu nasıl geçiricem bu sancıyı 😥
cinderella deletedmom213 yatıyorum yine geçmiyo adet sancısı gibi ama gaz belli yani karnım çok sertleşti çünkü
NurKaradmn cinderella canım emin misin doğum sancısıda adet sancısı gibi o zamanda rahim kasılıyor diye karnın sertleşiyor
deletedmom213 cinderella hmm. Ozaman acısada öldürmez. Zevk al bundan. Taktıkca yapamayacan çıkaramayacan 😀
cinderella Emlyjams o şuruptan yok şuanda ilk defa böyle oldu zaten geçmezse yarın giderim isterim doktordan
deletedmom213 cinderella ohhhhhh Gazım ve bebeğimmmmm diye ikisinide ayrı ayrı sev Bi bakmışsın pısss pısss gidiyor 😀 Murphy Kanunu diye birşey var 😀