Nurnidalk Kızlar, adetime 3 gün var bugün çok açık renkli bir lekenme oldu. Hafif kramplar yaşıyorum. Testi baya önceden yapmıştım negatif çıkmıştı :'( acaba bu yerleşme kanaması mı regli mi??? Lütfen yardımcı olun test yapmaya korkuyorum negatif çıkar diye.
Pinarinayseni Nurnidalk eğer yarın adetin gelmezse yarın test yap benim de 5gun vardı adetim baya kan gelmişti kırmızılı kahveli sonra kahverengi geldi sabaha adet olurum sandım olmadım test yaptım
Pinarinayseni Nurnidalk Allah sana da nasip esin hamileyim mübarek gece de sen de bize müjdeyi ver knsallah canım. Adetin gecikmesiyle alakası yok bence benim adetime 5gun vardı meğer hamileymisim.
Nurnidalk Pinarinayseni evet bence de öyle ama gene yanlış sonuç çıkmaması için falan oluyor sanırım aminnn inşallah dua ediyorum sürekli herkese kendime çok gerildim inanamazsın…