Merhaba güzel hamileler ♥️ Bugün 33+1 olduk. 30. haftamdan itibaren vücudum aşırı kaşınmaya başladı. Ama ellerim ve ayaklarım da kaşıntı yoktu. Şu 1 haftadır avuç içlerim ve ayak tabanlarım dahil tüm vücudum aşırı derecede kaşınıyor. Doktoruma söyledim ve kan testi istedi. Safra asitlerim yüksek çıktı ve gebelik kolestazı olduğumu söyledi. Bu durumun ciddi olduğunu anlattı. Aranızda bu durumu yaşayan var mı?