PasaninAnnesi Ahsennn benimde kaşınıyo ama karnımın heryeri sivilce kapladi hamilelikten kaynakli daha cok onlar kasiniyo benim. Çatlakta yanlarimda var karnımın sadece altina dogru bi tane cizgi catlak olmus genelde vajina üstü ve yanlarim catladi ne kadar nemlendirsemde oldu 😭
Gamze1903 Ahsennn 34+2 ym benimde arada kasinmam oluyor ama elimi fln surmuorm asla tsortle hafifle kasiyorum bebe yagi suruyorum henuz catlamadim🙏🙏
YoremBal Ahsennn badem yağı , susam yağı, kakao yağı ve kayısı yağı aldım bi şişeye hepsini aynı miktarda koyup karıştırdım hamileliğimin bAşından beri sürüyorum her tarafıma hemde 32. Haftamdayım şimdilik bişey yok inş da olmaz 😊
Rmeysa 32+5 deyim yaklaşık 3 hftadır kaşınıyor bugün aynada dikkatlice baktım ki yırtılmalar olmuş bile ☹️ Bende olmuycak diye umutlanıyordum. biraz geç kaldım ama kantaron yağı aldım onu kullanmaya başlıycam .
ikiprensannesi 33+3 teyim yaklaşık üç dört gündür popişim acaip kaşınıyor geceleri uyuyamıyorum kaşıntıdan sanırım ordan çatlıcam 😒
Aysegul123 Benim kaşıntım yok. Bir kaç tane sivilceye benzer şeyler var. Ama uzun süreden beri göbek deliği çevremde morluk var. 15-16. Haftadan itibaren devam ediyor morluk. Doktor önemli olmadığını gerildiği için olduğunu söyledi.
Fulyag Ahsennn benim de çok kaşınıyor ve göbek deliği çevresi kuruluktan soyulmaya başladı çatlak kremi de kullanıyorum ama cildim baya kurudu sanırım
Fulyag Ahsennn nemlendirici de kullanıyorum ama yine de kuruyor normalde de kuru bir cildim var zaten sadece göbek deliğimin çevresinde pul pul dökülme var ama henüz çatlamadım umarım da çatlamam