Cilek7 Çanakkale de yaşıyorum ve henüz doktora karar veremedim ya da alakalı bi doktora denk gelmedim diyebilirim Çanakkale de yaşayan ve doktor önerisi olan var mıdır acaba ?
Busraguler Cilek7 Medicalpark ta cem reşat göknur beye gidiyorum memnunum ilgili bence. Birde çomü hastanesinde prof. Dr. Bülent demir beye gidiyorum iki doktorumdan da memnunum öneririm
zeyyd Cilek7 merhaba bende Çanakkale de oturuyorum çok araştırdım bende 21 haftalık hamileyim 4 tane doktor gezdim hepsi fiyasko çıktı en iyi yorumları hasan çetinden aldım bigada doğum diye hiç gitmedim. Medical parkta cengiz beye gittim memnun kalmadım en son medikalde pınar hanım yeni gelmiş onu deneyelim dedik bayıldııık tüm beklentilerimi karşıladı ilgisi alakası açıklamasıyla çok memnun kaldım tavsiye ediyorum🥰
Gamzebrs Cilek7 henüz kendim de gitmedim ama 2 arkadaşım Hasan çelik’te doğum yaptı çok çok memnunlar
Cilek7 Busraguler Bülent hoca ya gittim ben de çok da sevdim kendisi fakat doğuma girmeyeceğini öğrenince devam etmek istemedim çünkü belli bir doktorla devam etmek daha güvenilir geliyor. Cem Reşat a bakabilirim
Cilek7 Benim henüz 17 haftalık ama Allah nasip ederse aksi bi durum olmazsa normal doğum düşünüyorum merkez de oturuyorum normal doğum olursa Biga ya gidemem. Burda kimsem de yok merkez de var mı acaba bildiğin biri ?
Cilek7 Özel medikalden başka bi çare yok zaten maalesef 🙈 Cem beye randevu alayım inşallah iyi olur hepimiz için de tavsiyen için de teşekkür ederim 🥰 Busraguler
Gamzebrs Medikal de doğum yapan bir arkadaşım vardı hemşirelerin ilgisi beni mest etmişti inşallah sizde memnun kalırsınız
Cilek7 zeyyd merhaba aynı şekilde hastahane olarak çok seçenek olmayınca 4-5 Dr. Gezdim bende Biga yı hiç düşünmedim sonra medicalpark da Cengiz beyden memnun kalmayınca orayı da düşünmedim artık fakat baktım da Pınar hanımın int yorumları da çok iyi bahsedilmiş birebir sizden de duyunca sevindim buna umarım sağlıklı bi süreç olur çok teşekkür ederim 🥰💐
Nil07 Hasan Çetin ile başladım 9. Haftamdaydım . Çok memnunum tek - yanı Biga olması ama dr için katlanırım çünkü kendisi çok çok ilgili hemşeriler çok özenli ve Güler yüzlü
Ayfersena Daha önce Hasan Beye gidiyordum, o da çok ilgili ama doğumu Biga’da istemediğim için Pınar Hanim’a devam edicem.Şuan için gayet iyi gidiyor. 14 haftaligim şuan