Canım kadın doğumda gitmedigim doktor kalmadı çok ilgisizler hastanede de yattigim oldu hemşireler insanın suratına bakmıyor. Ben arzu hanıma gidiyordum iyi bı doktor aslında ama çok fazla yogunlar gitmekle çıkmam bir oluyordu hiç bakamıyordu 34.haftamdayim şuan doktorumu değiştim ve bende bı ton sorun çıktı iyiki degismisim şimdi carsamba devlet Hastanesi’nde Alper beye gidyorum anası hastanesinden geldi özel bı doktor çok ilgileniyor