Yanne Kızlar beliniz ağrıyormu? Korkuyorum bişey olacak diye. Bazen aniden batma oluyor belimde ağrı oluyor. Normal mi sizce
Srfe_01 Yanne benımde oluyo bende 19 haftalığım suan bendede soyle bı sıkıntı var bazen karnımda seyırme oluyo bazen hıc olmuyo mesela dünden berı yok
Lavinia_35 Yanne bende de o haftada başladı 21 haftada gittiğimde çok şekerli beslenmişsin bu da bebeğin suyunu çoğaltmış bu beline ağrı veriyor şekerli yeme dedi hem bu haftalarda bebek kalsiyum alıyor senden onun içinde ağrıyor diye kalsiyum ilacı yazdı
Yanne Srfe_01 bende sürekli hissetmiyorum canım yatarken tatlı bişeyler yediğimde anca hissediyorum şuan
Srfe_01 Yanne hissetmek istiyorum korkuyorum hemen aklıma kötü bıseyler gelıyo bu psıkolıjden ne Zaman kurtulurum ben ya😔
Yanne Srfe_01 bende aynı psikolojideyim malesef sanırım sonuna kadar böyle olacak ama büyüdükçe net hissedicez belki geçer. Sağlıkla gelsinler inşallah 🌸
Yanne Lavinia_35 bende bu ara çok şekerli yiyorum gerçekten tutamıyorum kendimi belki o yüzden dikkat ediyim en iyisi. Sağol canım