Hs4523 ben yaptrmadim benim yengem ve kuzenmde arkadaslrmda yaptrmadilar sonucta allahtan gelen bisey bence yaptrp pisman olncak bisey degil rabbimden gelen ne olursa olsun kabuluz saglik sorunu olsa atcz mi yada saticazmi ki ben rabbime allahim bizede annelik babalik duygusunu tattir ne olursa olsun senden gelecek herseye kabulum raziyim diye dua ettim dusugm olmstu rabbimde cok sukur saglikli bir evlat nasip etti bu anne karninda degilde dogduktan sonrada olablck seyler ben yine raziyim saglikli olsunlar isteriz ama allahtan gelenede boyun egmek zorundayiz rabbim hayirli saglikli bir sekilde bebeklerimizi kucaklarimza almamzi nasip etsin 🙏