Kubos01 Umay_2507 en son survivurda Furkan gitti dşye hıçkıra hıçkıra ağladım ki asla izlemediğim ve bilmediğim biriydi neden duygusal müzik diye 😂😂😂
EsengulC Benim öle çok ağlama durumum yok ama çabuk snirlendiğimn farkındayım ve eskis.gibi kısa sürmüyor sinirim baya kalıyor üstümde malesef
babyninannesi bende türk malini izlerken gulme krizine girmistim ve birden aglamaya dönüstü eşimde videoya cekti😂 ne hallere dustum gercekten oluyormus boyle seyler demekki