Fattooss Kızlar 30 haftalık hamileyim karnımın üst kısmında bir nokta ayakta durunca bıçak kesiği gibi acıyor normal midir yaşayan var mı
Barisinannesi Fattooss ben yasiyorum bugun bunu 32 deyim sag tarafta kesik gibi noktasal ama yatinca geciyor burda bir kac kiside de okudum o yuzden sanirim karnimiz gerginlikten agriyor
Defne2018 Fattooss bende de var aynı şey 38 3 haftalıgım 1 aydır çekiyorum sol tarafta göbegin yanı sanki deliyo orayı canımı çok yakıyo geçmiyodâ yatarken anca geçiyo yemek bile yiyemiyom
Fattooss Barisinannesi Benimde aynı yatınca geçiyor ama ayaktayken aşırı zorluyor bi gömlek ütüleyemedim az önce
Barisinannesi iremsmrz22_ karin ici gibi bu da bi garip aslinda :)) ama bicak kesigi gibi on tarsftaysa bence gerginlikten ama arka tarafta bilemem belki bobrek ya da safra agrisi vs olabilir mi acaba
Barisinannesi Fattooss ben de 🙈🙈 bence deei baglar geriliyor o yuzden yer çekimine karsi duramiyorlar yattim ben de utuyu birakip birsey olmaz bence dinlenin