Dilhunizade Selcanayk su an 33.haftam bir tanr de 2 yasinda oglum var surekli agdaya gidemiyorum o yuzde kisaltmak zorunda kaldim 37.haftamda agdaya gidicem Allah in izniyle
Gulcanalg Dilhunizade bence bekletmeyim bende 37 de giderim diye plan yaptım 35+3 de sancıyla yatışım verildi temizleyemedim kendimi
Suzan-mustafa55 Selcanayk son ayıma kadar gittim son 10gun doğuma songun bir kez daha gitcem bi zararı olmadi
Lulikli Selcanayk en başından beri gidiyorum ben bi sorun yaşamadım. En son da 37+1de gittim doğum için 😊
Gullar-97 Selcanayk Ağdanın hiç bir sakıncası yok (emlayla) uyuşturun ağdaya girmeden acıyı hissetmessiniz
Selda0835 Bende, ağda yapıyordum aama uzaması gerekiyor onun için bugün aniden acillik oldum hızlıca jiletledim ama durum ciddi olduğu için kalan oldu utandım valla
star3star Selcanayk epilasyona gitmiştim ve hayatımda yaptığım en akıllıca şey diyebilirim.gideli tam 6 sene oldu ne bacağımda ne koltuk altımda hic kıl kalmadı.genitale rütuşa gitmem gerekiyor ama yinede asla ve asla rahatsız edicek kadar cıkmıyor ve sürekli jilet yapıyorum.asla sert cıkmıyo kıllarım
BusraOzhan star3star lazere bende gittim ama hamile kalınca hiç olmadığı kadar çok kıl çıktı bende 🤷🏻♀️
Selda0835 Selcanayk valla epilasyon en iyisi ben hep ağdamı kendim yapıyom ama jiletle döncem mecbur ani bişey olunca olmuyo ağda beklemek
star3star Selcanayk ben normal kendi terliklerimi götürürüm(cross var ondan)ben öyle lohusa terliği felan sevmiyoum