Cansu2018 Henuz 1 yillik evliyim. İlk gunden beri bebek sahibi olmak istiyordum. Rabbime sukurler olsun aratmadi.. herkese nasip etsin. Hamileligimden cok korkuyordum cunku aybasi donemlerim de sancili geciyordu. Fakat hamile gibi degildim hic gobegimde olmasa sicaklardan bunalmasam hamile oldugumu unutursum. Sadece 3 hafta bulanti cektim. Normal dogum istiyordu doktorm ama cati darligini ogrenince direk sezeryan dedi. Epidural sezeryan oldum. Once 12 de hastanemize geldik yatis islemlerini yaptik 2 saatimizi aldi. Kan tahlilleri , bayram sonrasi yogunluk derken cok ugrastik. Odamizi ayirttik. Odamiza gecip suslemeleri yaptik. Doktorum 2 de aliriz demisti ama acil gelen dogumlardan dolayi 3.30 da aldilar odadan. İlk yesil bi sedye geldi asansorde kendimi morga gidiyor gibi hissettim. İlk defa o ortami gorecektim. Esim hep sacimi oksadi. Ameliyathaneye geldik esim kapida kaldi. Beni iceri Aldilar. Kurbanlık koyun gibiydim. Cok sicak kanlilardi ama korkudan kimseyle sohbet edesim yoktu. 3.35 doktorum geldi belden ignemi de yaptilar. Sana herseyi anlaticaz dediler anlatmayin ben bilmek istemiyorum dayanamam dedim😁 bu arada birden midem bulanmaya basladi ama normal dediler 3.42 de bebegim dogdu. Hemen gosterdiler sonra hazırlamaya goturduler. Yan taraftaydi O agladikca ben agladim. Nasil dedim iyi mi? Aglamasi bile cok guzel dediler daha cok agladim. Geri getirdiler tertemiz olmustu opmeye kiyamadim. 9 ay boyunca ciksin diye bekledim ama cikinca kiyamadim. Sen neguzelsin annem dedim.. ve doktorum kendi telefonundan fotomuzu cekti. Sonra oglusumu babasina goturduler. 15 dakika kadar da dikislerim surdu. Surekli saati soruyordum. Susadim diyordum. Sacmalayip durdum. Bilincim acikti ama salak gibiydim. Sonra doktorum sacimi oksadi ve bitti dedi sende simdi odaya gececeksin dedi. Tebrik etti. Odaya isinlanmak istiyodum. Odaya bi girdim annemler beni bekliyor. Oglum emmek icin sabirsizca agliyor. Hemen emzirdim. Memeyi ilk kavrarken cok zorlaniyoruz ama bi kavrayinca da birakmiyor koparacak 😁😁 Allah hepinizin yavrusunu bagislasin. Sag salim kucaginiza alin. Bol bol dua edin. Hicbirseyi kafaya takmayin. Zaten dayanılmayacak hicbirsey yok. Sadece suan agrilarim var agrim arttikca agri kesici yapiyolar. Koridor da bi tur yurudum ve pes ettim simdilik ama gece devam edicem. Hepinizi opuyorum saglik ve mutluluk sizinle olsun:)
Cansu2018 Karadeniz evet hic gelmemisti hamileligimde falan korkmustum Sutum yok diye ama ebeler biraz siktirdi ve geldi