Gulsah0306
haklisinesracim ay şunu başa yazayım çok uzun yazmışım aynı şekilde tam 25 aylıktı oğlum isteyerek yaptım planlı ama hemen koycağını hiç düşünmemiştim ilki 1,5 sene sonra olunca buda öyle olur sanmıştım ki 1 ay sonra hamile olduğumu öğrendim yani ilk deneme de kalmıştım çok korktum şok geçirdim ama çokta mutlu olmuştum hamileyken çok zorlandım başım ses falan hiç bişey kaldırmıyordu çok zorlandım diyorum aslında zorlanmamışım doğumdan sonra fark ettim oğlum sallanarak uyuyor doğurdum eve geldim benden başkasında uyumaz ben salladım uyudu 1.5 gün hastane de olduğum için gece gündüz uyku düzeni mahvolmuştum ne zaman istese o zaman uyutmuşlar gece 2 de öğlen 5 de falan hala gündüz uykusunu düzene koyamadım doğum yapalı 5 ay oldu çok zorlanıyorum yemek,temizlik,banyo,tuvalet ihtiyacını vs yapıyorum ama çok yoruluyorum bide yardımcı kaynanam var o bakıyor bazen ama yine de yetişmek çok zor ve yorucu mesela önce küçüğü uyutuyorum akşamları sonra büyüğü koşarak yatağa giriyorum ki biri uyanmadan uykuya dalayım bide küçük bizim odada yattığı için büyükte sabaha karşı yanımıza geliyor geceleri bazen geliyo onu huy etti anlıycagınız meşakkatli bir yol sizi bekliyorum ama şöyle düşünüp kendimi rahatlatıyorum 5 sene sonra 2 Side büyümüş ve rahatlamış olucam