Efuchama ben o hastanede cok korkuyorum 2-3 yıl tedavi olman lazım dediler bi sürü teferruat aylarca gittim hastaneye korku psikolojik cokuntu maddı sıkıntı yasadım.gecenın bır yarısı nobetcı doktora kostum aynı hastane dıger doktorun soyledıgının aksını ıddaa ettı.Evıne gıt bıseyın yok hamıle kalmanda sakınca yok dedi.Evlendıkten 1 ay sonra hamıle kaldım🤲🏻