Merhaba güzel annişler 37+4 bugün aşırı derecede bel ve sırt ağrısı yaşadım artık dayanılmıcak duruma geldi doktorumla görüştüm nstye bağlattı sancı ve açıklık yoktu muhtemelen üşüttüm kuluçlarım ağrıyo çünkü . Parol ve serum takıldı daha iyiyim çok şükür birde kan ve idrar tahlili istedi doktorum hemoglobin 8.5 çıktı düşükmüş Demir ilacını düzenli kullandığım halde acildeki doktor düşük bebeğe zarar verir dedi biraz moralim bozuldu açıkcası daha önce böyle birşey yaşayan varmı ne önerirsiniz ?