Minigin_annesi0 Kızlar sizde durumlar ne? Doğum ne zaman tahminen bizim 3 Mayıs. Herşey hazır yıkaması ve çanta hazırlığı kaldı. Ufak tefek eksikler var☺️ önerileriniz varsa söyleyin hepimize fikir olsun💕
Sinoooom Minigin_annesi0 aaa siz 😬 benimde yıkama ve hazırlama kaldı onuda bu haftanın 15’ine gelmeden yapacağım 🤩
daphnesmomm Minigin_annesi0 eşya olarak az bi eksiğimiz kaldı,bol bol bez stokladım😌 kıyafetlerin yıkanması,ütülenmeli ve yerleştirilmesi kaldı🙂 zaman azaldıkça heyecan da tavan yapıyor
Fattooss Benimde 6 Mayıs gözüküyor ama bakalım ne zaman gelir beyefendi 😅 bende daha yıkamadım kıyafetleri oda aldım onu bekliyorum
Ayselosman Fattooss benimde 5 mayis gorunuyor erkek bebek tabiki normal olursa odasini bu hafta alip yikama utuleme ve canta hazirligina baslicam allah izin verirse birde kendim icin gogus ucu krem vs almam gerekior daha arabada almadik😔
aysnrsvs Minigin_annesi0 29+1 haftaligim eksik bitmiyor her gün yeni birşey aklıma gelsede çoğu kıyafetimiz hazır martin 15 inde inşallah yıkayıp utuleme isim biter 🤲🤲 sonraki 15 gunde ramazandan önce temizligim bitsin istiyorum nasipse sonrası oğlumu beklemece 💙
anonimgelin Minigin_annesi0 şuan evimi temizliyorum biraz bayadır temizlemedim haftaya başlarım bende
Minigin_annesi0 anonimgelin bende iki hafta sonra büyük temizliğe başlıcam o zamana kadar kıyafetleri hallederim
Deletedmom727271 Mayıs 24 gibi benimde 26 haftalığım. Mart gibi herşeyi bitirmeyi düşünüyorum. Nisan da yıkama ütüleme yerleştirme hastane çantasını bitiririm anca olur 🌼
AysunUgur Minigin_annesi0 bende bugün yıkamaya başladım 🥰 ufak eksikler var onları da haftaya tamamlamayı düşünüyorum inşallah 🧿