Kan vermeniz daha iyi olacak umutlanmamanız açısından. Gündüz bir post görmüştüm ovulaston testi yapmış ikisi de kıpkırmızıydı ama adet olmuş. Gebelik testi olsa silik çizgi evet var derim ama ovulasyon testine bişey diyemem. Çünkü kadında LH hormonu hep var. Yumurtlama olmayan dönemde hep silik çıkacak