EylulMilaa Bende ilkini epidural oldum ikinciye de epidural istiyorum. Çokta memnum kaldım. Evet ıkınma biraz zorluyor seni ama Buda senin kuvvetinle de alakalı biraz. Bide anestezi uzmanının epiduralin dozunu iyi ayarlaması gerekiyor. Ne kadar fazla verirse o kadar hissisleşirsin tabiki. Ben dikişlerim bitikten sonra yemeğimi yedim lavaboya kendim gittim. Ebe yardımcı olmak istedi ama ben kendim gidebileceğimi söyledim ve sonradan geldim üzerimi giyindim. Açılmakta da şöyle birşey bana göre epidural almayanlar da bile açılması zor olanlar var bunu epidurale bağlamıyorum ben. Çünkü bende epidurali vurdurdum ebe eşimi eve gönderdi doğum daha şimdi değil beklicez dediler. Eşimin eve gelip iki yumurta kırmasıyla tekrar hastaneye gelmesi bir oldu. Eşim geldiğinde benim doğumum başlamıştı ıkınıyordum. 😃 yani herkesin hikayesi farklı canım sen karar verdiysen ol. Kiminin hikayesi seni etkileyebilir. Ben olacağım zaman hiç buraya onunla ilgili post açmadım. Doğumla ilgili de asla açmadım. Etkilenirim diye değil şunu biliyordum ki herkesin deneyimi çok farklı 🤷🏻♀️😊