Benimde 5.7 idi adetin sadece bir gun gecikmisti. Bir hafta sonra verdim 338 cikti 48 saat icinde verdim 660 çıktı. 4 gun önce kesemizi gördük. Benimde cok kasiklarimda agrim kramlanmam ve aşırı enfeksiyonum var ama bir sorun yok dedi bana ben cok hareketsizim buyuk ihtimal ondan.gunde bir kere maden suyu hergun bir kase yogurt ye mutlaka bol bol su iç cok onemliymis