Son adet tarihime göre salı günü 40. Haftamız doluyo (25mayıs) ultrasonda 37 haftalık gösteriyo, kilosu yerinde en son geçen hafta salı gittim 2850 gramdı gelişim geriliği olduğunu ama sorun olmadığını kilosu sağlığı gayet yerinde dedi doktor en geç 8 marta kadar tutabiliriz bebeği 42. Hafta sıkıntılı olur sağlık sorunu yaşayabilir kendi dışkısını yapıp yiyebilir dedi. Sorum şu 3 hafta gelişim geriliği olarak doğum yapan sağlıklı kucağına alan varmı acaba