merii10 canım arkadaşım geçmiş olsun. Hiç moralini bozma , üzülme. Bak ben tek tüple 2 kayıptan sonra hiç beklemediğim anda hamile kaldım . Allahtan doktorun çok iyiymişve geç kalınmadan müdehale etmiş. Senin sağlığın şu an çok daha önemliydi. Bundan sonra ki gebeliğin çok güzel sağlıklı olcak inşallah. Sen yeter ki umudunu inancını bırakma❤️