Kızlar biz eşimle ara verdik denemelere, beklentim yok yani ama adetime 4 gün kala yoğun beyaz akıntı geldi sürekli, daha önce bu kadar yoğun hiç gelmemişti, neyse olabilir dedim. Bu gün adetime 3 gün kala yani adet olacağımı sandım , WC de afedersiniz peçeteye belli belirsiz tam pembe bile diyemem ama adetim başlıyor diyeceğim bi leke geldi, genelde öyle başlar benim adetim fakat 3gün önce değil. Sonra sancı fln kalmadı leke de yok, anlamadım , hamile olabilir miyim?