Merhaba canım bende aynen öyleyim. Almanya da doğdum büyüdüm fakat Türkiye ye yerleşip evlendim. Eğer Alman vantadaşı isen doğumdan sonra Alman konsolosluğunda bebeğin için başvurunda bulunman gerekmiyormuş. Belirli belgeler istiyorlar. Bu süreç Türkiye de biraz uzun sürebiliyor. İyice araştır ve nufüs müdürlüğüne bile sor. Türkiye de Alman vatandaşlığının gözükmesi gerekiyor. Ben doğumumu inşallah bir kaç ay sonra Almanya da yapacağım. 🌸