Nasaearth kendim kolonya şişesi aldım 30 ml içine güzel pembe kolonya aldım 1 litre doldurup etiket cıkarttım 2bucuk tlye falan geldi her şişe kurdelada yaptm normalde 8 tlden asagı hiç bir sayfa dememişti çikolata aldım yarım kilo 80 adet aynı etikettenden onada yapıştırdım cam kutum vardı onu süsledim koydum birde magnetle şerbet ikram edecegim zaten çok gelen olmaz kolonyaların birazıyla birde paketli lokumlardan hastaneye götürcem hemşiler için serbette olucak tabi suanlık bu sekılde daha eklermiyim bilmiyorum ☺️