Kızlar bulantı için prilam aldım içerken sarımsak gibi iğrenç bi koku geliyor haptan size de öyle kokuyor mu? İlk kutumda böyle bir sorun yaşamamıştım. 2. Kutuda böyle bir durum yaşadım acaba ilaç mı bozuk benim koku hassasiyetim mi azdı noldu anlamıyorum kafayı yiyeceğim artık herşey aşırı kötü kokuyor psikolojim bozuldu ya 13. Haftamdayım ne bulantı geçti ne kokular :((