Esraustaoglu Kızlar merhaba 32. Haftamdayım idrarıma çıktım bugün 2 3 kere oldu idrarım bitti tam kalkıyorum istemsizce idrarım dan bir şey akıyor baya bi geliyorsa amniyon sıvısı olabilir mi endişeleniyorum 😭yardımcı olabilecek biri var mı 😭
Tugbadmr Esraustaoglu o zaman değil bence çünkü o şekilde bir akımda bebek hareketleri azalırmış bende 25. Haftamda suyum geliyo diye doktora gitmiştim de ağlaya ağlaya meğersem kullandığım fitilin suyu akıyormuş 😂😂😂 yine de şüpheleniyorsan bir test var yapalım ama bence değil demişti sizde çok huzursuzsanız eczanede pedler satılıyor ondan alabilirsiniz . Ama sanki sizin ki dedikleri gibi enfeksiyon gibi yada bebeğin idrar kesesine yaptığı baskıdan
Civcivim000 Esraustaoglu biraz şey olcak ama açık sormak zorundaym😅idrarınız bittikten sonra böyle şıp şıp damlıyor mu su gibi o tarz bişeyden mi bahsediyorsunuz? İdrar yolu enfeksiyonu olduğu zaman genelde oluyo öyle
Esraustaoglu Civcivim000 evet tam kalkıyorum böyle şıp akıyor sabah hemen gideceğim 😢😢 inş hayırlı haberler alırım 🥰
Mercan28 Esraustaoglu amniyon sıvısı olsa hiç durmadan gelirmiş sadece idrardan sonra değil ama sen yinede aksatma canım bi doktoruna görün için rahat etsin
Zisanince Esraustaoglu ben 20 dakkada bir ped değiştirdim bildiğin bir çay bardağı bir çay bardağı geliyordu haberin olsun öyleyse ve durmadan geliyor sa suyun dur
Tugbadmr Zisanince evet doktorumda öyle demişti ya böyle aniden boşalırmış yani sızıntı şeklinde geldiği de olurmuş herhangi bir delinmede ama her türlü bebeğin oksijeni ve hareket alanı azaldığı için hareketleri yavaşlarmış kokusu farklıdır birde suyun demişti
Esraustaoglu Tugbadmr inş canım benim yarın sabah hemen doktora gideceğim ❤️😢 inş hayırlı haberler alırım ❤️🙏
Zisanince Tugbadmr evet canım zaten birden gelse bir sürahiden fazla gelir yavaş gelirse de bir çay bardağı bir çay bardağı geliyor
Tugbadmr Esraustaoglu inşallah sağlıcakla kucağınıza alın ama bence bir şey yoktur içinizi ferah tutun🙏