Mihrimahhhhhhhh Ben de aynı haftadayım ve isim konusunda kararsızız. Deniz düşünüyoruz ama yanına kısa bir isim daha eklenebilir, Alp/Ege gibi. Eşime diyorum ki bir isim belirleyelim artık ona göre süs falan yaptıracağım. İlla kimlikte yazan ismi mi yazdırmak gerekiyor, yazdır bir şey işte ne olacak diyor 😂😂 Deniz yazdır, illa tam isim mi olmak zorunda diyor şakasına. Biz karar veremiyoruz, herhalde nüfus memuru verir o kararı 😂😂