Bunun erkeği kızı yok bence daha ziyade döllenme zamanına ve bebeğe göre değişiyor. İki kız kardeş var kuzenlerim büyüğün kızı oldu 41 haftada doğurdu küçüğün de oğlu oldu 40+1’de müdahaleyle doğurdu. Başka bi kuzenimin de kızı oldu o da 40 haftayı geçti. Erkek olup erken doğuran da var. Çok inanmıyorum kız olunca erken erkek olunca geç doğar ya da tam tersi olur olayına. Her bebek kendi zamanında geliyor. Benimki de erkek bakalım ne zaman gelmeyi tercih edecek 😀