hunilimom zeynonunannesiiii bu isim işi zormuş ilk kızımın adı hazırdı cinsiyeti öğrenince. Tamamen kararlaştırdık simdi isim bulamıyoruz bulduklarım da anlamı guzel degil çok üzülüyorum koyamicam için deli gibi araştırıyorum 😂 ilk kızımın adı rabia Eylül 😂
Stramberyy zzeynepyldrm kaç haftalık hamilesin canım bende 3 gün önce öğrendimmm benim de kızım oluyor benan bade 💖
zzeynepyldrm Stramberyy Stramberyy 15 haftalık hamileyim 🙏 bende yeni öğrendim. Sen kaç haftalık hamilesin 🥰
Nemregn zeynonunannesiiii bizde ahsen koymayı düşünüyoruz ama tek isim yeterli olmaz mı yaa sonuçta ileri de kendi soyadını da kullanmak isterse 4 tane olur baya uzar. Diye düsündük
zeynonunannesiiii Nemregn ahsen kendi başına çok güzel evet tek isim daha mantıklı bende öyle düşünüyorum ama merakta ediyorum yanına uyan isim var mı diye ama yok galiba
Nemregn zeynonunannesiiii bilmiyorum erkek çocuklara iki isim olurda belki kız çocukları dediğim gibi kendi soyadını da kullanma ihtimali de var. Mesela ben kızlık soy ismimi de kullanıyorum. Üç tane oluyor o bile uzun birde iki ismim olsaydı kullanmazdım😅