Serpiloral Çevremde olanların memnun olduğunu duydum. Doktoruma sordum, konforlu bir yöntem, istersen uygularız tabii dedi. Herkeste ağrı kesme özelliği aynı olmayabiliyor dedi. Ama yine de ne kadar az sancı o kadar iyidir diye düşünüyorum. Ben de o şekilde yapmayı düşünüyorum.