Elif2 benimde o haftalarda karnım ağrıyordu sancım vardı . Bu yüzden doktora gittim gittiğim gün sadece keseyi gördük şikayetlerimi söyledim progestan verdi . Tam anlamıyla kestiğini söylemeyem 12. Haftaya kadar sancım devam etti . Şimdi 19+6 yım ara ara yine oluyor