Mercimekveannesi Findikurdu evet canım sanki seninin biraz yüksek gibi 5 gün sonra benim 788.55 çıkmıştı skin daha fazla benimki tekiz 😂seninki ikiz olabilir rabbim sağlıkla kucağına almak nasip etsin canım ama kendini şartlandırma allahın hayırlısını veriyor nasılsa biraz daha zaman geçtikten sonra bi sakınlık durgunluk geliyor dua et ilk başta bende senin gibiydim ama zaman gectikte sabrın önemini anlıyorsun canım hayırlı sonuçlar inşallah bizede haber et 😍❣🤰
Findikurdu Mercimekveannesi ayyy hayirlisi olur insallah, yeminle aklimin ucuna bile gelmezdi ikiz olabilme ihtimali🙂 neyse gorcuk bakalm 🙂 hayrlsni nasip etsn rabbim insallah.Ederim kiz solerim tabikik de 😍😍🙏
Zeynep23 Dsa ikiz olmasının beta ile alakası Yok erken döllenmeyle alakası var benim 1 gün geçmişti beta 2046 dıydı ikiz diye düşünmüştüm ama meğer sadece kızım varmış 😉
Findikurdu Zeynep23 ikiz olsun tek olsun yeter ki saglikli siyahetli gelsin yavrularimiz insalllah 🙏🙏😍
Dsa Zeynep23 Beta ile alakası var mı yok mu bilemicem ama tek bebekte salgılanan hormon iki bebeğe göre tabi ki az annenin bünyesi ile alakalı durum hormon seviyeleri, doktorum söylemişti... neticede her anne adayının betası farklı çıkıyor öyle değilmi ben reglme 5 gün kala yaptığımda çıkmıştı geciktikten sonra değil. Başıma geleni anlatıyorum, çevremden duyduklarımı değil 😉
Zeynep23 Findikurdu aynen öyle tabi ki yanı öyle bir kanı Yok gerçeğini yaşadım diye söylemek istedim
Hopppala Findikurdu hayırlı olsun senin hamileliğinle benimki aynı sanırım ikimizde hayırla gelsin hepimize inş🤗
Findikurdu Hopppala insalllah rabbim nasip etsin tez zaman da saglikli sekil de 🙏 yardimci oluruz birbirmze o zamn 🙂 😂😍
Zeynep23 Dsa yani bende öyle düşünüyordum ama yaşadım birebir dediğinde doğru ama erken gebelikte beta yüksek çıkıyor bi genelleme yapmak doğru değil
Dsa Caeser ya kusura bakmayın bildirimler görünmüyor bende. Yeni görüyorum. Valla ben başıma geleni anlattım. Reglme 5 gün kala yapmıştım, grciktikten sonra değil. Kısmet bilemiyorum ki bir arkadaşda yazmış 1 gün geciktikten sonra yaptım 2000 küsürlerde çıktı tek bebekmiş diye. Her anne adayının hormon seviyesi farklı oluyor işte... ne olursa olsun hayırlısı olsun🙏 Annesine babasına hayırlı evlatlar nasip etsin hepimize 🙏 Hayırsız olduktan sonra 10 tane olsa ne yazar öyle değil mi?
Caeser Dsa sağlıklı shatli olsunda ikiz yada tek hiç fark etmez tabiki de Allah'ım herşeyin hayırlısı ve hayırlı evlatlar nasip etsin herkese inşallah 🙏🙏 Dediğiniz doğru valla 😊
Findikurdu slm kizlar bugun kontrolum vardi, gittim kesemiz gozuktu hatta keseye gore 6+6 gunluk gebeyim, sat a gore 5+5 gunlugum 🙂 kesenin ici de olusmus bebek minnak sekil de kendni gosterdi, 15 gun sonrada kalp atisi icin gitcegiz hayrlirlisi ile insalllah,
Zeynep23 Findikurdu hayırlı olsun canım çok iyi bir haber en güzel şekilde kalp sesini duyman dileğiyle ❤❤
Findikurdu Zeynep23 Saolasin Allah razi olsun 🙏 insalllahh rabbim her istegine nasip etsin bu duygulari insallah 😍😍
DuyguOktar Canim bende erken gebelik testiyle ogrendim 4+2 de gittim ilk cok kucuk kese vardi sonra 6+2 de tekrar gittim hem keseyi gorduk hem minigi kalp atisinida duyduk. 8.haftama giriyorum yarın 9. Haftada gidicem tekrar gecmiyoooor gunleeeerrrrr 😂😂
Findikurdu DuyguOktar ayy o bekleyislerr zaten var ya olecegimm meraktan 😍😂 15 gun sinra gitcem bende rabbim hayirlisi ile guzel keyifli gecirmemizi saglasin insalllah bu zamanlari🙏😍
RamazanFuLyaUzuner Benim adetim iki gün geçti dün kan verdim 26 çıktı değer çok mu düsük yükselir mi Kızlar yarın yani Çarşamba tekrar kan vermemi söyledi doktor 😓
Findikurdu RamazanFuLyaUzuner hic oyle dusunme icini ferah tut, bi arkadasimin da degeri 20 mi neydi 2 gunde bir kan tahlili yaptirdi artis gosterdi degerleri, senin alnina yazilmissa eger bebegin hep senin ile olacak dualarim senin ile 🙏😍
Kecicik RamazanFuLyaUzuner yok düşük değil sen geç döllenme yaşamışsın benim gibi reglim bi hafta geçtikten sonra değerim 15 çıktı sonrasında takip ettik ve arttı 🙏🏻
zeyneb18 RamazanFuLyaUzunerkprku değil ama tedirginlik var bi bileğim yok normal Doğum hakkında o hastaneyle ilgili
RamazanFuLyaUzuner Findikurdu canım çok saol içimi rahatlattın allah razı olsun 😍 yarın bi olsaydı zaman geçmiyor 🤣 insallah hep bizimle olur bebeklerimiz dualarım seninle aynen 🙏🏻❤