Selda0835 Gmz-aykt gittim dedi 2 hafta önce bu kanama olsaydı direk düşük olurdu çok kanama olmuş dedi iğne yaptı pazartesi ye kadar yatcam tuvaletten tuvalete kalkcan dedi
Pemberuya Selda0835 merhba bişey sormak istiyorum kanın rengi ve miktarı ne şekilde idi bende dün lekelenmem oldu vişne çürüğü renginde çok az damla kadar ama yinede acile gittik dediki düşük sinyali olabilir:( 6 haftaligim..
Selda0835 Pemberuya benim kırmızı geldi ve çok geldi canım hemen doktora gittim orda bile çok geliyordu ilaçtan sonra azaldı şuan siyah lekeleniyo buda yeni kanama olmaması demekmiş iyi bişeymiş tavsiyem en ufak kanamada doktora gidin
Pemberuya Selda0835 Haklısın canm çok geçmiş olsun progestan kullanıyordum iğnesini olacaksın ddedi Dr 3 günde bir artık Allah’tan hayırlısı
Selda0835 Pemberuya banada öle dedi ama az almassa kanaman yapcaz dedi şükür azaldı pazartesiyi beklicem zaten 2li test yapılacak Bi skıntı olmassa
Selda0835 Rabbim herkese yardım etsin başıma bu olay gelmeden önce varla yok arasıymış gibi geliyordu bebeğim ama kanamam olunca o kadar korktum ki onuu kaybetmekten çoktan herşeyim olduğunu farkettim tünim annelere rabbim yardım etsin
Pemberuya Selda0835 Amin ya gerçekten öyle bende dün öyle düşük sinyali diyince kendimi tutamadim ağladım yani hiçbir şeye benzemiyormuş 😪