Edaeda06 13.haftadayım hala devam ediyor bulantım zofer kullanıyorum ama bu bulantıya iyi gelecek yiyecek var mı
Livan Edaeda06 yeşil elma iyi geliyor canım benimde bulantım ara sıra oluyordu onunla hafiflettim baya
Gulerdemr01 Edaeda06 PRİLAM var 6. Haftadan 36. Haftaya geldim hala kullanıyorum o ilac olmadımı gun bana haram yedıgımı içtgmı cıkarıyprum halsizlesyorum ne denediysem olmadı valla PRİLAM sayesinde ayaktayım dıyeblrm
HavvaZ Edaeda06 beyaz leblebi tavsiye ederim beni bı o biraz olsun rahatlattı bulantı yaşadığım zamanlarda
Ciiilemm Salatalığı tuzlayıp dene 5.5 ay kustum ben ilaçların hiçbiri işe yaramadı salatalık sulu olduğu için yanmayı da bastırıyor kusmaktan tahriş olmuş boğazına da iyi gelir inşallah
star3star Edaeda06 bende yeşil ekşi elmayla rahatlıyorum.leblebi fayda etmedi bana.ya tuzlu çubuk kraker dene yada ekşi elma