Aypare_ Kızlar boyu 155 ve altındakiler direk sezaryene alınıyor diyorlar sizce doğruluğu var mı ? Kısa boylular normal doğum yapamaz mı ? Boyu kısa olup normal doğum yapan arkadaşlar yazabilir mi motivasyona ihtiyacım var 😐
Medine94 Aypare_ ne alakası var ya kim demiş onu bi arkadaşım var boyu 1.50 anca vardır normal doğum yaptı 3.100 gram doğurdu
Sevdapl Aypare_ ben de 1.50 yim doktoruma sordum. Uzun boylulara göre biraz daha zor olur doğum dedi. Çatı muayenesinde sorun yok derse normal istiyorum ben.
Salliya Ahahah yani 155 değilim 158 ik ama bugüne kadar hiç duymadım boyum da hiç sorgulanmadi normal doğum için bekliyoruz bakalım😂
Gizmo90 1.46 ile denemek istemedi arkadaşımın doktoru. Ama bebeği kilolu değildi, ebe deneyelim demiş biraz zor oldu ama normal doğum yaptı. Zor dediğimde uzun sürdü sadece. Kısa boylu olanlara böyle bir şey diyorlar ama imkansız değil 💕
Busraaksel Canım doktorun tecrübesine ve çatı genişliğine bağlı olarak değişiyor. Bazı doktorlar hiç risk almamak adına direkt sezaryen diyebiliyorlar. Omuz takılması vs gibi durumlarla da uzun boya göre daha fazla karşılaşılabiliyormuş çünkü.
Ozlem2206 Aypare_ kontrole gittiğimizde doğumla ilgili konuşurken doktorum boyunda uzun kalça genişliğinde iyiyse normale uygunsun dedi bende ilk defa orda duydum boyum ne alaka falan dedim içimden ama sormadım demek sebebi buymuş 😬
Gulibikkk Bunun aynısını doktorum bana da dedi benimde moralim çok bozuldu 🥺 ama çatı muayenesi olmadan böyle bir şey demeleri çok saçma.
Lulikli Aypare_ benim salı günü randevum var. 157yim kilom da 65 oldu hamilelikle bakalım benim sonucum ne olacak. Ama şu zamana kadar doktorum normal doğuramazsın demedi bana da. Hatta ben sezeryan istiyorum doktorum ille istersen bile 39u bekleyeceğiz dedi. 39a kadar da kendi gelmek isterse oğlum muayneye göre normal deneyeceğim.
haklisinesracim Aypare_ sezaryen almak için daha ne uyduracaklar merakla takip ediyorum hadi hayirlisi