Ebru021 Kizlar gogsumun ortası bazen aniden ağrıyor sanki geriliyor yada bıçak saplanmasi gibi oluyor benim gibi olan var mı
Ayss344 Ebru021 mide baskısından canım maalesef çok kötü oluyor . Yağlı yada çok yediğin için oluyor. Rahim mideye baskı yapıyor . Ben kaç kez acillik oldum serum takıldı . Gaviscon yada rennie gibi ilaçlar iyi geliyor.
nmtock41 Ebru021 üşütmüş olabilirsin yine de ihmal etme derim sıkı giyin sırtını ayaklarını sıcak tut
Ebru021 yesilekose Ben bekarkende arada oluyordu tam iki gogsumun ortası oluyor ya orda oluyor ve az önce ağrı attı carpintim oldu acaba korktum mu panik mi yaptım çarpıntı oldu
Duygudikicidkc Bende de vardı canım benim düşüncem karaciğer den kaynaklı olduğu bende karaciğer yağlanması var ondan kaynaklı olabilir kolesterolün ya da değerin yüksekse olabilir
Ayss344 turana777 canım bende safra kesesi taşı oluşmuş hamilelikte oyüzdenmiş 😢 çok şiddetli Ağrı oluyordu😢 o ağrıyı tanımlayamıyorum bile ameliyat oldum zaten