Neslihan27 kuzum senin gibiyken den beri çekiyorum Allah yardımcın olsun korkutmak istemiyorum ama benimki hic geçmesi 29. Haftaya gircez yarın hala son gaz devam ediyo hemde daha kotu sekilde. Fakat doktoruna sor magnezyum versin daha da hafifletiyor ve soda mutlaka ic günde 1 tane. Bir de kabizliginda varsa duphalac sürüp kullanmayi sor doktoruna o beni çok gegirtiyor