Febrarss Arkadaşlar 41 haftalığım nst de 2 kez 80 sancım çıktı açılmam var mıdır ? Devlete gittiğim için doğru düzgün bilgi vermediler yani nst de sancı çıktığında açıklık da var mıdır
Busra2013 Febrarss burda okuyorum natde sancı cıkıo ama acılma yok bazen acılma var sancı yok bazen sancı oluo hıssetmıo
Gizmos Febrarss her sancıda açıklık olcak veya her açıklıkta sancı gözükecek diye bir şey yok diye biliyorum. Doktorunuzun size bilgi vermemesi çok saçma değil mi? Keşke detaylı sorsaydınız
Aselinkooo Febrarss açıklığı bakmadan bilemez canım oyüzden ne desek yalan olur. Sancı oldukça ve düzenli Bi sancıyla açılma başlar. Zaten son günlerin inşallah düzenli sancın başlar ve açılman artar 🙏🏻 açıklık olsaydı söylerdi ama. Elle muayene etti mi?
Febrarss Gizmos ya soruyorum cevap vermiyor yarın özele gidicem bilgi almak için salı günü de yatış verdi zaten suni sancı İle doğum yapacağım
Febrarss Aselinkooo inşallah ya yok ne elle muayene etti ne doğru düzgün bilgi verdi salı günü suni sancıyla doğum başlayacak yarın özel hastaneye gidip bilgi alacağım
Aselinkooo Febrarss hakkınızda hayırlısı olsun ihmal etmişler bakmaları gerekirdi iyi doktorlara denk gelesiniz 🙏🏻
Busra2013 Febrarss valla cnm benım 1 cm acılmam var 38+6 doktor dedı 1 haftaya gelır ama sanmıyorum bende sunı yerım dıe dusunuyırum😏