Hapyymami selam canım benimde miyomum var rahmin baya uzağında,bana zararı yokmus kötü huylu da değilmiş,ancak hamile kaldigimdan beri ağrı yapıyor baskı yapıyor,doktorum sezeryan olursan bebekle birlikte miyomunu da alırız dedi,bakalım belki sezeryan olursam aldircam