Kizalr iki gün önce oblumu hastaneye götürdüm yol 2 saat faln sirdu gecesinde zaten oğlum uyumadı bende uyuyamdim haliyle sabah kalk hastaneye git 2 saat yol çektik akşama kadar hastanede dolan derken karnım çok sertlesiyofu sonra hafif hafif sancılarım başladı hastanedeyken bu muayene olmak istedim cunki Allah korusun yolda bişey olursa die gittim baktılar rahim kısalığı 25 mm dediler çok anlamadım anlatmadilarda bebek daha ters dedi doktor rahim kisalgi ne oluyor bilenler varsa