Kızlar bu ay femara kullandım ilk kez cuma günü kontrolüm vardı cuma günü bıraktım ilacı solda 1 yumurtam gelişmiş sadece 16 mm . Cumadan beri karsık ağrım var şuan da sol tarafım belim ağırıyor bugün yürüyüşe çıktık eşimle inanın sol ayağımı atamadım belim ağrısından ve akıntımda başladı . Yumurtlamadan mı böyledir daha önce böyle olmamıştı . Doktor gün aşırı ilişki yaşa dedi bugün değerlendirmemiz lazımdı eşimde işe gitti 🥺rabbim şu mübarek günde sesimi duysun inşallah hayırlı bir evlat nasip eder 🤲🏻🍀