Zeelliiss 37+3 teyim şu an rahim ağzı kısalığım var 27. Haftadan beri yatıyorum . İlk hamileliğim ve 2. Hamilelikte tekrar rahim ağzı kısalığı olan var mı hanımlar.
Zeelliiss Filiko çoğunlukla duyduğum ilk hamilelikte serklaj olanlar çoğunlukla ikinci hamilelikte de oluyor.
Zeelliiss Eslem_1 evet bnm 27. Haftaya kadar hiç bişeyim yoktu bi anda 27. Haftada 31 mm indi. Halka seklinde bişey takıldı 31. Haftada 17 mm indi . Şu an 37. Haftadayım 20 mm
Filiko Eslem_1 bellı olmuyr ki canm ben 18 haftada bellı oldu o zamandan beri yatıyrm agrım oluyordu bide baskı hıssedıyrdm doktora soledm altan muayyen 30 cm dustugu soledı sonra fitil kullanarak yatarak 35+3olduk haftaya cumaya bitecek ıns kalkabilcem