Mrba kizlar kurtajin 33.gunu ilk adet oldu bitti . ovulasyon testi kullaniyorum bugun yarin olcak gibi.doktor ilk adetten sonra deneyebilrsiniz demisti insallah tez zamanda saglikli sihhatli evlatlarimiz olur. yumurtlamayi gorenler insallah martta gebelik olur guzel guzel haberler aliriz su mubarek gunlerde Allah bizim de kucagimizi bos birakmasin insallah.💝🤲😇