Mnk16 Kızlar sarı akıntım vardı dün ilişkiye girdim sabah bi kalktım yeşile dönmüş yarın doktor randevum var muhtemelen enfeksiyon çıkacak , bu durumu yaşayanlar fitil mi kullandılar bebeğime bi zararı olmuş mudur 17. Haftadayı z 😕
Emine003 Mnk16 canım bende enfeksiyon çıkmıştı tek kullanimlik şase içmiştim monuroldu sanırsam adı tam hatırlamıyorum sonra ara ara tekrarlayınca doktorum beni ürolojiye gönderdi ordada maalesef bende böbrek büyümesi olmuş sağ böbreğimde idrar kültürü aldı oda temiz çıktı çok şükür bi ilaç vermedi sadece bol su iç dedi sağ tarafına yatma dedi bu kadar şimdilik kontrollere gidicem sende bi idrar testi ver canım doktorun ona göre biseyler verir
Zeynep0806 Mnk16 aynı şeyi ben yakın zamanda yaşadım 33. Haftamda acile gittim direk ne olur ne olmaz diye tahlilleri verdim hafif enfeksiyon çıktı gece içilecek bir seferlik toz verdi onu kullandım geçti 🙏🏻
Livan Mnk16 canım benim bilsem yaşamış olsam birşeyler yazacağım ama malesef bilmiyorum burayada yazma amacım böyle önemli postların altına kimse yorum yapmıyor ama dedikoduya gelince kaynana görümce kavgasına gelince altına 100 200 yorum yapanlar oluyor can sıkıcı buraya sorup cevapsız kalacağına internetten bak bence kimse gayleye alıp yazmıyorlar çünkü. Ama bi kaynana postu aç yorumlara yetişemezsin şaka gibi 😂
Askiletotomsu Livan aynısını sabah eşime dedim Bı soru sordum buraya Eşime de soruyorum ama bak gör bir bildirim bile gelmez dedim Kaynanam eltim görümcem oyyy vah tüh desem bin yorum alırım dedim. Ve beklemeye koyulduk Bu saat oldu kimse yorum atmadı soruma 🤷
Livan Askiletotomsu çok saçma dedikodu platformu olmuş burası insanlar aklıma takılanları bilmediklerini sorduklarında cevap alamıyorlar buda sinir bozucu yani birde gruplaşma olmuş 10 kişi birbirini tanıyor sadece birbirlerinin postlarındalar yok kahve fotoğrafı vs amaaann
Tugba1992 Fitilin bebeğe zararı yok bende 2antibiyotik kullandım bu akıntıyla tüm gebelerin başı arada galiba 🥲
Mnk16 Haklısınız kızlar gelin kaynana postu hakkında 😊bebek ve anne sağlığı bin kat daha önemli diye düşünüyorum bu konuda daha destek olunmalı birbirimize 💕 yarın doktora gideceğim enfeksiyon var bende farkındayım ama internette bebeğe zararlı falan yazıyordu öyle bir haftada zarar verir mi sürekli mi olması lazım onu merak ediyorum
Canpolat Mnk16 ben en son ağdaya gittim ve orda enfeksiyon kaptım üstüne ilişki olmuştu tabi doktora gittim maya enfeksiyonu çıktı ağızdan antibiyotik ve alttan fitil verdi ama sadece 2 tane fitil 3 gün ara ile diye geçti çok şükür aksatmadan içtim fitil enfeksiyonu akıttı dışarı
Mnk16 Canpolat Kuzum ben hap kullanamıyorum vitamin bile kullanmıyorum hap olduğu için inş fitil verir sadece
Canpolat Mnk16 inşallah canım verir GYNO-LOMEXIN 600 mg vermişti bana içinde 2 tane var 3 gün ara ile akşamları fitil olarak kullandım sabah içimde ki tüm enfeksiyonu dışarı attırmıştı geçti çok şükür 😘
Svmbhc Mnk16 canim buyuk ihtimalle enfeksiyon bendede aynisi oldu doktorum antibiyotik igne verdi gecemedi simdi hap kullaniyorum antibiyotik cok lanet bisey herkesin bunyesi farkli ama bende gecmiyor malesef