AyseZ Benzer bir ağrım var 25.haftadan beri. Sağ bacağımla pelvisimin birleştiği nokta inanılmaz ağrıyo, yürürken bıçak saplanır gibi. Şuan 34 üm, sol tarafımda da olmaya başladı.. doktorum normal dedi ama bana hiç normal gelmiyo, doğumdan sonra geçmezse hemen doktora gitmeyi düşünüyorum
Ss1 Nida41 AyseZ Bende 34 haftaligim kramp gibi giriyor çiğlik attırıyor çok fena bir ağrı acaba doğuma hazırlık mi
AyseZ Nida41 benimde kramp gibi.. daha doğrusu mesela bacak kemiğini biyere vurunca sızlar ya, o şekilde o bölgedeki kemiklerim sızlıyo.. yaşlı teyzeler gibi oldum :))
Nida41 Ss1 boyle sancı gibi mi sizinkide benm de arada oluyor ama sanki gaz çıkarsam afedersin rahatlıcam gibi ama rahatlayamıyorm
AyseZ Bebek içerde büyüdükçe ve özellikle baş aşşa doğum pozisyonuna geçince, pelvis denen kemikler esnemeye başlıyomuş, bebeğin içeri sığması için. Bundan kaynaklı dedi doktor, doğuma doğru artacakmış :( yürüyüş önerdi ama hiç yürüyemiyorum :(
Nida41 AyseZhadi yaa evet olabilir aslında çnkü benm bebişin kafası baya vajinanın oralarda neyse bakalım cahillik çok zor 😂 hiç biiey bilmeden doğum yapcaz Allah yardımcımz olsun
Ss1 AyseZ Evet dün bende baya araştırdım pelvik kemiği ağrısı bu. Bebek büyüyüp rahime doğru baskı yaptıkça oluşuyormuş bu ağrı
eminergunn Bende de çok vardı magnezyum kullanınca baya rahatladım azaldı sanki spor yapmışım hamlamış gibi bir agrı vardı devamlı iç bacak ve pubikde
Nida41 eminergunn bende de magnezyum eksikliği çıktı ama ilaçları kullanamıyorum suya karıştırılandan midemi bulandırıyor😔