Kubra1e canım ben bugün doktordan geldim 12 haftalıkken %90 kız dedi 17 haftada kesin kız bu dedi hep kız fıyafetleri aldık dün 23+1 haftalıkken tekrardan bakıldı erkek bu bebek dedi dıktorum bugünde 23+2 detaylı ultrasonum vardı perinatolojide kesin erkek dedi. nacizane fikrim eşya almaya başlayacaksan detaylı ultrasonu bekle çünkü yanılma olabiliyor biz bütün planlarımızı kıyafetlerımızı kız olarak ayarladık çünkü doktor kesin kız demişti. şimdi tekrardan erkek eşyalrı alacagız🤷🏼♀️Tabiki önce sağlıklı sıhhatli olsunda gerisinin hiç bir önemi yok❤️