Summeyyraa 36dan itibaren randevu almana gerek yok dedi doktor bana da son haftalar olduğu için sıra veriyolarmış
Duygu_turan Summeyyraa İnşallah benim gittiğim yerde öyledir bilgilendirme yapmadılar ama arayıp soracağım bi hastaneyi
Sinemmmmm58 Duygu_turan sabah 7.30 da gittiginizde sira alabilyorsunuz galiba ankara sehir hastanesi oyle en azindan
Hilalgun MeyraRana detaylıyi devlette mi yaptrduniz onun için ayrı randevu alınıyormus ilçeye gelen Dr öyle dedi detaylı için naisl randveu alınır biliyor muusnuz
MeyraRana Hilalgun ben perinatoloji hastası olduğum için her kontrolüm doppler gbi yapılıyor devlette kadın doğum yapmıyor bizim burda Zeynep Kamil yapıyor hani ondada doppler zor düşüyor.