2kezAnneyim dini olarak tutmamanın hiç bir günahı yok sonuçta o yüzden yapmanız gereken Ramazan’dan birkaç gün önce doktora muayene olmanız ve onunla bu konuyu konuşmanız daha doğru olur. Doktorunuz tutabilirsin derse de 1-2 gün tutup kendinizi gözlemlemelisiniz biraz halsiz bitkin yorgun olduğunuzu hissederseniz bence bırakmalısınız yada ara vermelisiniz.
Birde günlük beslenmeniz çok önemli şuan sık sık yemek yiyorsanız tutmanızı doktor pek önermez muhtemelen. Benim gibi bazıları günde sadece 2 öğünle ve belki ara öğün sadece bir porsiyon meyve ile gününü çok rahat geçirebilenler var onların tutması daha rahat ve sorunsuz olabiliyor.
Şahsen ben bu konuyu direk doktorumla konuşucam o tutabilirsin derse de 1-2 gün tutup 1-2 gün tutmayacağım yada bir gün tutup bir gün tutmayacağım bu şekilde yapmayı planlıyorum. Allah hepimizin yardımcısı olsun