Aysesinan23 Gizce23 tahmini 15 ile 20. Gün arasına falan denk geliyor. Rahim güzel kalınlaşırsa 15. Gün falan yapılıyor. Çünkü ikinci adete 10 gün falan kalıyor . 10. Gün de kanda negatif olunca arkasından adet görülüyor
Suzan-mustafa55 Gizce23 Bende bekleme olmadı adetten sonra 9 tane iğne kullandim 10gun catlatma iğnesi 11ci gün yumurta toplandı 16gun tıransver oldum
Deletedmom_40 Gizce23 bende adeti bekliyorum transfer için galiba adetin ilk gününden 15. Gün falan oluyormuş. Durumumuza göre bir iki oynayabilir ..
Gizce23 Aysesinan23 adetten sonra mı 15 20 gun yoksa adet ıcındemı 15 20 gun orayı tam anlıyamadım :)
Aysesinan23 Gizce23 adetin başladığı günden itibaren sayılıyor . Başladığı gün 1 diye hesaplanıyor 15 ile 20 gün arasında genelde transfer oluyor . 4. Tüp bebek de hamile kalmış biri olarak hep böyle yapılmıştı transferler
mrs-nobody Benim adetin 23.günü yapıldı transfer, tamamen kişiye bağlı bir durum rahim kalınlaşması,hormon düzeyleri vs vs.. genelde 15-20.günlerde yapılıyor ama
Cemoss46 Benim son adet 17 aralıktı transfer 4 ocaktı Allah yar ve yardımcınız inşAllah güzel haberi alırsınız..